Metody Płatności

Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

Podczas składania zamówienia Klient który dokonał Rejestracji ma możliwość wyboru następujących rodzajów płatności:

    • Płatność przy odbiorze (wysyłka za pobraniem),
    • Płatność przelewem,
    • Płatność przy pomocy DotPay.

Klient który nie dokonał Rejestracji może złożyć zamówienie wyłącznie z dostawą na terytorium Polski. Klient który nie dokonał Rejestracji może zapłacić jedynie przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) – przelewem bankowym lub kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Fabien sp. z o.o. W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Fabien sp. z o.o. potwierdzenia prawidłowego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności.

Fabien sp.z o.o. może wprowadzić także dodatkowe sposoby płatności w tym w szczególności za pomocą innych płatności elektronicznych niż wyżej wymienione, bonów, voucherów. Nie dotyczy to Klientów, którzy nie dokonali Rejestracji.

Fabien sp. z o.o. doręcza Klientowi dowód zakupu Towaru.

Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną, poprzez akceptację Regulaminu.

W przypadku, gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza terytorium Rzeczpospolitej Polski, zapłaty można dokonać jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Fabien sp. z o.o.

Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze. Forma płatności może być uzależniona od rodzaju Towaru lub miejsca odbioru zamówienia.