Koszty i termin dostaw

Dostawy

Zamówienia złożone na Towary, realizowane są od poniedziałku do piątku, o ile Fabien sp. z o.o. nie zdecyduje się realizować zamówień na Towary także w inne dni. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (wysyłka za pobraniem) Fabien sp. z o.o. przystępuje do realizacji zamówienia po potwierdzeniu go przez Klienta, zgodnie z informacją o dostępności Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego (z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień związanych z brakiem dostępności danego Towaru). W przypadku zamówień na Towary płatnych przed terminem dostawy (z góry) Fabien sp. z o.o. przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty zgodnie z informacją o dostępności Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego (z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień związanych z brakiem dostępności danego Towaru). Dostawa Towarów może być realizowana także przez osoby trzecie powiązane kapitałowo lub osobowo z Fabien sp. z o.o.

Fabien sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie Towaru, wynikające z błędnego podania przez Klienta adresu dostawy.

Dostawa Towarów następuje według wyboru Klienta. Dostępne sposoby dostawy oraz ich koszty, które zobowiązany jest ponieść Klient, wskazane są w Sklepie Internetowym w zakładce „Koszty dostawy”.

Od wybranego przez Klienta sposobu dostawy uzależniony jest termin dostawy Towarów, jednak w każdym przypadku termin dostawy nie przekracza 30 dni Roboczych od daty wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Fabien sp. z o.o. Szczegółowe informacje na temat czasów realizacji przesyłek oraz kosztów dostawy zamieszczone są w zakładce „Koszty dostawy”. Co do zasady terminy dostaw nie powinny przekraczać:

    • Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Kurier FedEx – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Kurier GLS – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Kurier DHL – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 3 – dni roboczych)
    • Przesyłka kurierska Pocztex – zaplanowany termin dostawy do 3 dni roboczych.

Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie przy odbiorze przesyłki z Towarem. W przypadku Towarów uszkodzonych w transporcie przez podmiot świadczący usługi kurierskie lub pocztowe należy sporządzić w obecności kuriera/dostawcy protokół uszkodzenia i odmowy przyjęcia przesyłki oraz poinformować Fabien sp. z o.o.. o zaistniałym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres SKLEP@FABIEN.PL. Fabien sp. z o.o. sugeruje/namawia do sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

W przypadku, gdy Klient odmówi odbioru lub nie odbierze przesyłki z Towarem, przesyłka zostanie zwrócona do Fabien sp. z o.o. W przypadku dokonania płatności przez Klienta przed dostarczeniem Towaru zwrot zapłaconej ceny nastąpi w terminie 14 dni od dnia zwrotu przesyłki z Towarem do Fabien sp. z o.o pomniejszony o koszty przesyłki.